Tanssi

Kuuba afrokuubalaisia ja folk -tansseja Escuelas de Arte Ministerio de Cultura republica de Cuba

Hiihto

Rullaluistelu

Melonta

Purjehdus

Purjehduksessa, niinkuin surffauksessa ja melonnassakin nautin hiljaisuudesta ja yhteydestä luontoon. Ihana lipua vettä pitkin ääneti ja ilman moottoreita.

Purjehduskurssit:

Purjehtijakurssi 2008

Kansimiehen koulutus kuunari Lindenillä 2007

Golf

Golfissa minua viehättää oikean swingin löytyminen. Nurmikolla käyskentely ei kuulu lempipuuhiini. Liekö syynä se että vesielementti puuttuu??? vaiko se, että golf ei suju

Green card 2009

Surffaus

Surffauksessa minua kiinnostaa erityisesti tuulen voima ja sen valjastaminen ja tietty vesi elementtinä. Surffausta olen vasta harjoitellut muutaman vuoden.

Sukellus

Merenalainen maailma on aina kiinnostanut minua, värikkäät ja erikoiset kalat ja korallit. Erityisen paljon nautin vedestä elementtinä ja sukeltaminen ja uiminen suorastaan hyväilevät kehoa. Ruosteiset hylyt eivät ole koskaa houkutelleet minua.

Olen suorittanut kolme Padin sukelluskurssia:

1. Open Water -kurssi vuonna -96 Thaimaassa

2. Advance -kurssi vuonna -97 Dominikaanisessa Tasavallassa

3. Rescue Diver -kurssi v-98   "    "